برگزاری یک مجمع تک کاندیدای دیگر در هیات‌های ورزشی خراسان رضوی | رئیس هیات شمشیربازی استان انتخاب شد پخش زنده بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین افتخار آفرینی کاراته کاران خراسانی در آسیای مرکزی بازگشت پورعلی گنجی به تمرینات پرسپولیس دلسوزی یک شمشیر باز برای جواد نکونام دفاع مدیر ورزشی اینتر از خرید طارمی پژمان جمشیدی در تیم پرسپولیس! نکونام در پی جذب آقایی‌پور تاریخ دقیق صدور مجوز حرفه‌ای استقلال و پرسپولیس مشخص شد نشست نکونام با مدیران جدید استقلال دیدار ملی‌پوشان فوتسال با مقام معظم رهبری | اهدای انگشتر رهبری به وحید شمسایی پرسپولیس برای وحدت مدارک پزشکی می‌دهد بازگشت دوباره فلیک به مونیخ؟ پیام مهم نکونام به بازیکنان استقلال| ذوب تمام شد! احضار مربی استقلال به کمیته اخلاق پاداش میلیاردی کشتی گیران پرداخت شد جدایی آزمون از جمع رمی‌ها محرومیت کمیته انضباطی در انتظار حامدی‌فر ترکیب احتمالی رئال مادرید و بایرن مونیخ در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

غول‌های بسکتبال آمریکا در المپیک را بشناسید| رقابت ایران با ابرقدرت دنیا

  • کد خبر: ۷۵۷۲۵
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
غول‌های بسکتبال آمریکا در المپیک را بشناسید| رقابت ایران با ابرقدرت دنیا
تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین دیدار خود در المپیک توکیو در روز چهارشنبه ۶ مردادماه و از ساعت۹:۱۰ به مصاف آمریکا می رود.

علیرضا امیری/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال آمریکا که در المپیک توکیو باید در دومین دیدار خودش در مقابل تیم ملی ایران قراربگیرد با این بازیکنان وارد مسابقات شده است:


درایموند گرین:
این بازیکن که در تیم گلدن استیت عضویت دارد در پوزیشن چهار یا همان فوروارد قدرتی بازی می‌کند، درایموند در سال ۲۰۱۷ به عنوان برترین بازیکن دفاعی NBA انتخاب شد.

کوین دورانت:
کوین که یکی از ۵ بازیکن برتر دنیا محسوب می‌شود و افتخارات زیادی را در زندگی ورزشی خود کسب کرده است، در تیم بروکلین عضویت دارد، او که با ۲۰۸ سانتی متر قد در پوزیشن small forward بازی می‌کند در دو قهرمانی که در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ در NBA بدست آورده است، توانسته MVP شود، او در سال ۲۰۱۴ به عنوان باارزش‌ترین بازیکن NBA انتخاب شد، همچنین همراه با تیم ملی آمریکا هم توانسته قهرمانی دو المپیک لندن و ریو را کسب کند و در جام جهانی ۲۰۱۰ هم همراه باامریکا در مقابل ایران قرار گرفت که در آن تورنمت آمریکا به قهرمانی مسابقات جام جهانی ۲۰۱۰ ترکیه رسید.

جیسون تیتم:
جیسون که ۲۳ سال سن دارد و در تیم بوستون سلتیک عضویت دارد، در این دوره از مسابقات با شماره پیراهن ۱۰ همراه تیم آمریکا است، او در تیم ملی زیر ۱۹ سال و زیر ۱۷ سال آمریکا توانسته طعم قهرمانی مسابقات جهانی را بچشد و کسب تجربه کند، تیتوم در پوزیشن ۳ و ۴ بازی می‌کند و ۲۰۳ سانت قد او است، تیتوم در ریباند و شوت‌های ۳ امتیازی یک بازیکن فوق العاده محسوب می‌شود.

جرو هالیدی:
هالیدی یک بازیکن پوینت گارد و شوتینگ گارد توانمند در NBA محسوب می‌شود و در تیم میلواکی حضوردارد، او ۳۱ سال سن دارد، هالیدی از قهرمانی ۲۰۲۱ NBA به تیم ملی آمریکا اضافه شده است و از آمادگی خیلی خوبی برخوردار میباشد

دیمین لیلارد:
لیلارد در تیم پورتلند حضور دارد و یکی از پوینت گارد‌های تیم آمریکا در این دوره از مسابقات است، او ۳۱ سال سن دارد و عنوان خاصی همراه با آمریکا بدست نیاورده، اما در تیم‌های باشگاهی عناوین زیادی را کسب کرده است، او در سال ۲۰۱۲ درفت شد و وارد لیگ حرفه‌ای NBA شد.

بام ادبایو:
ادبایو ۲۴ سال سن دارد و در پوزیشن ۴ و ۵ توانایی بازی دارد، او در تیم میامی عضو است، ادبایو یک بازیکن توانمند در مهارت‌های فردی است و این را با قهرمانی خود در سال ۲۰۲۰ در بخش مهارت‌های فردی NBA نشان داد.

بردلی بیل:
بردلی در واشنگتن عضویت دارد و در پوزیشن شوتینگ گارد بازی می‌کند، بردلی ۲۸ ساله است، او در جام جهانی زیر ۱۷ ساله‌های آمریکا در هامبورگ همراه با تیم ملی کشورش به قهرمانی رسید.

جرمی گرنت:
گرنت در دیترویت عضویت دارد و ۲۷ ساله است، گرنت در سال ۲۰۱۲ و در مسابقات FIBA Americas U۱۸ Championship همراه با تیم آمریکا توانست قهرمانی تورنمت را بدست آورد، او در پوزیشن ۳ و ۴ توانایی بازی دارد و در سال ۲۰۱۴ NBA draft شد.

زاک لاوین:
لاوین در شیکاگو حضور دارد و در پوزیشن ۲ و ۳ بازی می‌کند او ۲۶ ساله است و در سال ۲۰۱۴ در NBA درفت شد.

کوین لاو:
کوین در تیم کلیولند حضور دارد و ۳۲ ساله است، او یک بازیکن سنتر است، او در کارنامه خود سابقه قهرمانی سال ۲۰۱۲ را در المپیک تابستانی دارد، همچنین در سال ۲۰۱۰ در مسابقات جام جهانی توانست همراه با تیم آمریکا به قهرمانی برسد.

دوین بوکر:
دوین در تیم فینیکس عضویت دارد و در پوزیشن شوتینگ گارد توانایی بازی دارد، او در سال ۲۰۱۵ توانست در NBA درفت شود، دوین ۲۵ ساله است.

کریس میدلتون:
میدلتون در میلواکی عضویت دارد و ۲۹ ساله است، میدلتون یک بازیکن پیرامونی محسوب می‌شود، میدلتون از قهرمانی همراه با میلواکی پای به بازی‌های المپیک گذاشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->